FANDOM

Vista.png

Vista Chinesa to monument wzniesiony w lesie tropikalnym Tijuca u podnóża góry Alto da Boa Vista mieszczącej się w pobliżu Rio de Janeiro.

WyglądEdytuj

Jest to altana której podpory są wykonane z jasno zielonych bambusów z brązowymi kafelkami na dachu który jest w kształcie sześcioboku. Na krawędziach dolnej części dachu są umieszczone głowy dinozaurów z gromady zauropodów.

FilmografiaEdytuj

RioEdytuj

W filmie Rio, Blu i Julia po ucieczce od przemytników odnaleźli się w środku parku i szukając schronienia, najpierw Julia zaproponowała grube drzewo, jednak Blu szybko odwiódł ją od tego pomysłu, lecz przypadkowo zobaczył właśnie tę altanę i zaproponował spędzenie tam nocy, ponieważ jest "zrobiona przez człowieka".

Po namowie Blu zdecydowali się odpocząć w altanie. Niedowartościowany przez swój brak umiejętności latania, Blu pokazał swoje zdolności akrobatyczne przez przeciągnięcie Julii za nim - na samą górę konstrukcji, tym samym z niej szydząc. Później chwilę rozmawiali, następnie Julia zasnęła, a Blu jeszcze chwilę oglądał widoki Rio de Janeiro.

Rio 2Edytuj

Julia przelatywała w pobliżu Vista Chinesa

W prawdziwym świecie Edytuj

V c2.jpg

Vista Chinesa to malowniczy monument w parku narodowym Tijuca. Altana jest słynna dzięki temu, że jej styl wskazuje na budowlę pochodzącą z Chin. Dzięki spektakularnym widokom na Rio de Janeiro z jej wnętrza, wygrała w Chinach nagrodę najlepszej konstrukcji w chińskim stylu poza krajem. Turyści mogą z niej zobaczyć prawie całą centralną część miasta włączając Leblon, Ipanema, Jardim Botânico i Copacabana.

UmieszczonaEdytuj

FilmyEdytuj

GaleriaEdytuj

RioEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki