FANDOM

Rio-2-Pedro-Icon-
Pedro
Ogólne informacje
Płeć

samiec

Miejsce zamieszkania

Brazylia, Rio de Janeiro

Gatunek

kardynałek czubaty

Znajomości
Przyjaciele

Nico
Rafael
Luiz
Blu
Julia
Carla
Bia
Tiago
Kipo

Wrogowie

Nigel
Mauro
Stado marmozet
Marcel
Armando
Tipa
drwale

Wygląd
Kolor oczu

brązowy

Kolor piór

czerwony, biały, szary, czarny

Dubbing
Polski dubbing

Krzysztof Pluskota

Amerykański dubbing

will.i.am

Pedro - najlepszy przyjaciel Nico. Uwielbia muzykę oraz taniec.

Biografia Edytuj

Rio Edytuj

Po raz pierwszy spotyka Blu koło plaży Copacabana, gdy ten jedzie z lotniska do Centrum Rehabilitacji Ptaków zamknięty w klatce. Udziela mu wskazówek jak uwieść Julię, po czym próbuje "Rozpyknąć klatkę jak puszkę oranżady". Po krótkiej chwili rezygnuje z tego pomysłu i odlatuje wraz z Nico.

Ponownie spotyka Blu wraz z Julią i Rafaelem na targowisku, gdy ci szukali Luiza. Razem z Nico i Rafaelem zabiera parę na imprezę. Po krótkiej przemowie, Pedro i Nico śpiewają piosenkę Hot Wings (I Wanna Party). Imprezę przerywa Mauro wraz z ekipą na zlecenie Nigela który kazał im złapać Blu i Julię, po czym zaczynają walczyć, a Pedro bierze udział w bijatyce.

Po wszystkim udaje się z resztą na wagon tramwaju, który jedzie w kierunku warsztatu Luiza. Rafael, chcąc pomóc Blu próbie zdobyciu serca Julii, prosi Pedro o zrobienie im romantycznej atmosfery. Pedro śpiewa krótką piosenkę: "Łapaj arę, łapaj fu, zatańcz z nią i nie bądź wół. W górę, w dół i w dół, i w dół. W górę, w dół, w górę, w dół" Nie była to romantyczna atmosfera więc robi podkład muzyczny do piosenki Fly Love śpiewanej przez Nico.

Po uwolnieniu Blu i Julii z kajdan w warsztacie Luiza zaczyna latać po niebie z pozostałymi ptakami oprócz Blu. Po kłótni ar modrych, leci razem z Nico za Julią na prośbę Rafaela, który chce ich pogodzić. Przyglądają się jej walce z Nigelem, lecz nie mogą nic zrobić, bo przerażają ich szpony znacznie większego kakadu. Potem informują Blu i Rafaela o porwaniu Julii.

Zostaje złapany i zamknięty w klatce podczas karnawału razem Rafaelem i Nico przy próbie odbicia Julii. Zostaje załadowany do samolotu przemytników, który zaraz po tym odlatuje.

Dzięki zaradności Blu, zostaje uwolniony z pozostałymi ptakami i wydostaje się na wolność.

Pod koniec filmu śpiewa piosenkę Real in Rio.

Rio 2Edytuj

Wraz z Nico, Rafaelem i rodziną ar modrych udaje się do Amazonii. Z pomocą Nico i Rafaela rozpoczynają tam casting na karnawał.

WyglądEdytuj

Jego tułów jest szary z ciemniejszym odcieniem pod skrzydłami. Jego skrzydła są czarne, a głowa czerwona. Jego dziób i nogi są ciemno szare, a paznokcie czarne. Jego oczy są brązowe.

WystąpiłEdytuj

FilmyEdytuj

KrótkometrażówkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Obrazki PromocyjneEdytuj

Rio 2Edytuj

InneEdytuj

ScenyEdytuj

RioEdytuj

Rio 2Edytuj

ScenyEdytuj

InneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki