FANDOM

Nico
Nico
Ogólne informacje
Płeć

samiec

Miejsce zamieszkania

Brazylia, Rio de Janeiro

Gatunek

kanarek

Znajomości
Przyjaciele

Pedro
Rafael
Luiz
Blu
Julia
Carla
Bia
Tiago
Kipo

Wrogowie

Nigel
Mauro
Stado marmozet
Marcel
Armando
Tipa
drwale

Wygląd
Kolor oczu

brązowy

Kolor piór

żółty, brązowy

Dubbing
Polski dubbing

Piotr Bajtlik

Amerykański dubbing

Jamie Foxx

Nico - najlepszy przyjaciel Pedro. Uwielbia muzykę.

BiografiaEdytuj

RioEdytuj

Po raz pierwszy spotyka Blu koło plaży Copacabana, gdy ten jedzie z lotniska do Centrum Rehabilitacji Ptaków zamknięty w klatce. Wraz z Pedro udziela mu wskazówek jak uwieść Julię.

Ponownie spotyka Blu wraz z Julią i Rafaelem na targowisku, gdy ci szukali Luiza. Razem z Pedro i Rafaelem zabiera parę na imprezę. Po krótkiej przemowie, Pedro i Nico śpiewają piosenkę Hot Wings (I Wanna Party). Imprezę przerywa Mauro wraz z marmozetami na zlecenie Nigela który kazał im złapać Blu i Julię, po czym zaczynają walczyć, a Nico bierze udział w bijatyce.

Po wszystkim udaje się z resztą na wagon tramwaju, który jedzie w kierunku warsztatu Luiza. Rafael, chcąc pomóc Blu próbie zdobyciu serca Julii, prosi o zrobienie im romantycznej atmosfery. Pedro śpiewa krótką piosenkę, która nie jest romantyczna, więc zastępuje go Nico z utworem Fly Love.

Po uwolnieniu Blu i Julii z kajdan w warsztacie Luiza zaczyna latać po niebie z pozostałymi ptakami oprócz Blu. Po kłótni ar modrych, leci razem z Pedro za Julią na prośbę Rafaela, który chce ich pogodzić. Przyglądają się jej walce z Nigelem, lecz nie mogą nic zrobić, bo przerażają ich szpony znacznie większego kakadu. Potem informują Blu i Rafaela o porwaniu Julii.

Zostaje złapany i zamknięty w klatce podczas karnawału razem Rafaelem i Pedro przy próbie odbicia Julii. Zostaje załadowany do samolotu przemytników, który zaraz po tym odlatuje.

Dzięki zaradności Blu, zostaje uwolniony z pozostałymi ptakami i wydostaje się na wolność.

Pod koniec filmu śpiewa piosenkę Real in Rio.

Rio 2Edytuj

Wraz z Pedro, Rafaelem i rodziną ar modrych udaje się do Amazonii. Próbuje znaleźć tam aktorów, którzy będą występować podczas karnawału.

WyglądEdytuj

Jest niewielkich rozmiarów, ma ciało pokryte żółtymi piórami, zaś skrzydła i ogon zakończone są na brązowo. Na głowie nosi zielony kapsel od butelki. Oczy zaś ma koloru jasno - brązowego.

WystąpiłEdytuj

FilmyEdytuj

KrótkometrażówkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki