FANDOM

Movie Rio Luiz Cão.png
Luiz
Ogólne informacje
Płeć

samiec

Miejsce zamieszkania

Brazylia, Rio de Janeiro

Gatunek

buldog angielski

Znajomości
Przyjaciele

Rafael
Blu
Julia
Nico
Pedro
Tiago
Carla
Bia
Kipo
Tycia
Sylvio

Wrogowie

Nigel
Marcel
Tipa
Armando

Wygląd
Kolor oczu

brązowy

Kolor sierści

brązowy, biały

Dubbing
Polski dubbing

Krzysztof Kowalewski (film)
Sylwester Maciejewski (Zwiastuny filmu Rio).

Amerykański dubbing

Tracy Morgan

Luiz (ang. Louis) - buldog angielski, przyjaciel Rafaela, pomógł Blu i Julii pozbyć się łańcucha. Strasznie się ślini i zna się na mechanice.

BiografiaEdytuj

RioEdytuj

Po dotarciu do jego warsztatu Luiz postanawia rozciąć łańcuch piłą, lecz potknął się na własnej ślinie, przez co Blu przewrócił się i prawie wpadł na ostrze, jednak Julia złapała się lampy. Oboje spadli na psa, łańcuch utkwił w jego pysku, jednak wyciekło wystarczająco naśliniony by ptaki się z niego wyśliznęły.

W późniejszej części filmu, gdy Nigel porwał Julię, pomaga innym ją odnaleźć. Blu dosiada go jak wierzchowca.

Na koniec filmu leciał na paralotni i krzyknął zdanie kończące piosenkę Real In Rio.

Następnie na napisach jest pokazane zdjęcie z tańczącymi w strojach karnawałowych Luiza i Sylvio .

Rio 2Edytuj

Blu i Julia, wychodząc na imprezę z okazji Nowego Roku, zostawiają swoje dzieci pod opieką Rafaela, a ten chcąc także wziąć w niej udział oddał je Luizowi, jednak ten oddaje je w ręce Tyci. 

Później przybywa do Amazonii, by świętować zwycięstwo z okazji pokonania drwalów i uratowania amazonii. 

WystąpiłEdytuj

FilmyEdytuj

GryEdytuj

  • Angry Birds Rio

GaleriaEdytuj

Obrazki PromocyjneEdytuj

ScenyEdytuj

RioEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki