FANDOM

Rio2-Gabi-2-icon.png
Gabi
Ogólne informacje
Płeć

Samica

Miejsce zamieszkania

Brazylia, Manaus dawniej, Rio de Janeiro prawdopodobnie

Gatunek

Nieznany gatunek podobny do drzewołaza

Znajomości
Przyjaciele

Nigel
Charlie

Wrogowie

Blu

Wygląd
Kolor oczu

Błękitny

Kolor skóry

różowo-czarny

Dubbing
Polski dubbing

Magdalena Stużyńska - Brauer

Amerykański dubbing

Chisten Chenoweth

Gabi jest żabą bez wzajemności zakochaną w Nigelu.

Rodzice zawsze jej powtarzali, że jest toksyczna. Mała żabka odebrała to jako jej cechę i myślała, że jest trującą żabą.

Jako dorosła, została złapana i wykorzystywana w pokazach razem z Charliem - tańczącym mrówkojadem i Nigelem - wróżbitą, w którym się zakochała na zabój.

Po tym, jak "ukochany" Gabi stłukł słoik, w którym się znajdowała, postanowiła pomóc mu w zemście na Blu.

BiografiaEdytuj

Rio 2 Edytuj

Podczas pościgu za arami dostają się na statek, gdzie Nigel postanowił za pomocą toksyn Gabi zatruć Blu i jego rodzinę o północy.

Podczas snu, żaba wyznaje śpiącemu Nigelowi swoje uczucia w piosence. Gdy kończy śpiewać, ptak się budzi i wszyscy udają się do miejsca spoczynku Blu.

Po kolejnych nieudanych atakach na Blu, kiedy Nigel przypadkowo wpada na casting, śpiewa wraz z nim piosenkę "I Will Survive".

Kiedy pod koniec zaplątani w liny Blu i Nigel walczą ze sobą, Gabi z pomocą Charliego wystrzela kolec pokryty jej śluzem, który trafia w Nigela. Oboje są przekonani, że umiera. Ptak wygłasza monolog z Hamleta i pada na ziemię, a zrozpaczona Gabi połyka kroplę swego śluzu, aby umrzeć wraz z nim. Dopiero Bia wyprowadza ich z błędu i oświadcza, że Gabi wcale nie jest trująca. Zachwycona żaba rzuca się na Nigela, mimo jego oporu. Kiedy znajduje ich Tulio i postanawia zabrać do Centrum Rehabilitacji Ptaków w Rio de Janeiro, Gabi nazywa to miesiącem miodowym.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Gabi

  • Gabi

    4 wiadomości
    • Jeszcze rozbuduje ale szczerze mówiąc czekam arz będzie Rio 2 na DVD lub Blu-ray
    • dodatkowo  chwilowo mam awarje kąputera i muszę kożystać z starego kąpa taty przez co grafiki nie daje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki