FANDOM

Rio-2-bia-icon
Bia Gunderson
Ogólne informacje
Płeć

samica

Miejsce zamieszkania

Brazylia, Rio de Janeiro lato
Brazylia, Amazonia

Gatunek

Ara modra

Znajomości
Rodzina

Blu (tata)
Julia (mama)
Carla (siostra)
Tiago (brat)
Eduardo (dziadek od strony mamy)
Mimi (praciocia od strony mamy)

Przyjaciele

Roberto
Nico
Pedro
Rafael
Eva
Kipo
Luiz
Linda Gunderson
Tulio Monteiro
Fernando
Tycia

Wygląd
Kolor oczu

brązowy

Kolor piór

niebieski

Dubbing
Polski dubbing

Magdalena Kusa

Amerykański dubbing

Amandla Stenberg

Bia Gunderson - córka Blu i Julii. Siostra Tiago i Carli.

Druga najstarsza córka.

BiografiaEdytuj

RioEdytuj

Śpiewała na końcu filmu piosenkę "Real In Rio" wraz z Tatą, Mamą i rodzeństwem czyli Tiago i Carlą.

Rio 2Edytuj

Bia urodziła się w dzikiej dziczy amazońskich lasów deszczowych, córka Blu i Jewel, jest starsza od Tiago, ale młodsza od Carli. Jest inteligentna ale to nie znaczy, że jest nudziarą. Lubi też śpiewać jak jej siostra. Pewnego dnia spotkała zielonego skrzydlatego ara imieniem ?Miguel. Który sprawił, że upadła tak, jakby patrzyła w lustro. Inteligentna, lubiąca robaki, w zasadzie tak jak ona pod każdym względem i wkrótce zaczęli się spotykać.
 Kiedy jej rodzice wyszli na noc i zanim udali się na przystań ona spała. Odwiedził go w pobliżu rzeki, powiedział, że jest coś ważnego, kiedy przyjechała Bia doznała szoku, gdy huśtał się w winorośli. Kiedy zapytała, zaskoczeniem było to, że po prostu wziął ją za skrzydło i pociągnął ją w górę, trochę zaskoczony, zapytała, co robi. ?Miguel tylko powiedział jej, aby zaśpiewała. Chciał wiedzieć, czy tak ładnie śpiewa, jak jest ładna. 
Raczej uroczo wzięła głęboki oddech i zaczęła śpiewać, co uważał za piękne, za co mu dziękowała, niż chwyciła za swoje skrzydło i spytała, czy chciałby tańczyć, choć wahał się, gdy kręciły się, ale znalazła się blisko niego i zanim ktokolwiek z nich wiedział, że ich dzioby się spotykają i byli fizycznie zszokowani, ale wkrótce dość mocno otoczyła jego swoimi skrzydłami. Kiedy oddalili się, powiedział, że mu się podobało, (tak jak ona), ale twierdził, że musi iść, ale nalegali, że będą kontynuować później. Ona zszokowana i szczęście napełniło ją w środku.

Ciekawostka Edytuj

Intelekt za pewnie odziedziczyła po tacie.

WystąpiłaEdytuj

FilmyEdytuj

GaleriaEdytuj

Rio-2-bia-icon
Carla bia and tiago by rudyararauna-d6rjinw
Bia Karta 73
Rio 2 Poster ft Bia
Bia Karta 93
Bia Karta 49

PlakatyEdytuj

ScenyEdytuj

RioEdytuj

Rio 2Edytuj

InneEdytuj

Karty Piotr i PawełEdytuj