Fandom

Rio Wiki

Bia

84strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij
Rio-2-bia-icon.png
Bia Gunderson
Ogólne informacje
Płeć

samica

Miejsce zamieszkania

Brazylia, Rio de Janeiro lato
Brazylia, Amazonia

Gatunek

Ara modra

Znajomości
Rodzina

Blu (tata)
Julia (mama)
Carla (siostra)
Tiago (brat)
Eduardo (dziadek od strony mamy)
Mimi (praciocia od strony mamy)

Przyjaciele

Roberto
Nico
Pedro
Rafael
Eva
Kipo
Luiz
Linda Gunderson
Tulio Monteiro
Fernando
Tycia

Wygląd
Kolor oczu

brązowy

Kolor piór

niebieski

Dubbing
Polski dubbing

Magdalena Kusa

Amerykański dubbing

Amandla Stenberg

Bia Gunderson - córka Blu i Julii. Siostra Tiago i Carli.

Druga najstarsza córka.

BiografiaEdytuj

RioEdytuj

Śpiewała na końcu filmu piosenkę "Real In Rio" wraz z Tatą, Mamą i rodzeństwem czyli Tiago i Carlą.

Rio 2Edytuj

Na sylwestra w Rio, rodzice zostawili ją z rodzeństwem pod opieką Rafaela, który też chciał się zabawić, więc poprosił Louisa, ten też chciał pójść na imprezę, więc zostawił trójkę pod opieką Tyci. Niebieskie pisklaki chciały wystrzelić fajerwerki z przywiązaną do nich nianią. Bia zajęła się obliczeniami, dzięki którym fajerwerki miały wybuchać zgodnie z rytmem. Kiedy zjawił się Blu z Jewel, Bia oznajmiła, że pytali Tycię. Kiedy Blu podpalił sobie ogon, Bia powiedziała, że ich tata wypowiedział tego dnia 27 razy "nie". Świętowanie Nowego roku spędziła z rodzinką, oglądając fajerwerki.

Jakiś czas później, Blu robił naleśniki z borówkami dla pisklaków. Podczas smażenia, Bia opowiedziała ciekawostkę dotyczącą naleśników z mąki gryczanej. Kiedy rodzina postanowiła polecieć do Amazonii, Bia była tym zachwycona i wzięła ze sobą książkę o tej krainie. Podróż do Amazonii przez Brazylię była dla niej fascynująca.

Będąc na miejscu zakończenia podróży, poznała swojego dziadka Eduarda, ciotkę Mimi i dawnego przyjaciela Julii - Roberto. Ze wszystkimi arami (oprócz Blu) tańczyła do piosenki Beatiful Creatures.

Przez następne minuty filmu zapoznaje się z innymi pisklakami ar modrych, dowiadując się od Ciotki Mimi, że glina dobrze działa na trawienie. Trochę czasu później ogląda także mecz wraz ze swoją rodziną.

Pod koniec całego filmu walczy ze swoją rodziną przeciwko ludziom nielegalnie wycinającym drzewa.

Na końcu filmu imprezuje ze wszystkimi podczas piosenki śpiewanej przez Nico, Pedro i Carlę.

WyglądEdytuj

Bia jest to mniejszego wzrostu ara modra z błękitnymi jak jej matka pierzem. Jest tak samo piękna jak jej matka. Można także zauważyć, że kolor oczu posiada po swoim tacie.

Ciekawostka Edytuj

Intelekt za pewnie odziedziczyła po tacie.

WystąpiłaEdytuj

FilmyEdytuj

GaleriaEdytuj

Rio-2-bia-icon.png
Carla bia and tiago by rudyararauna-d6rjinw.jpg
Bia Karta 73.jpg
Rio 2 Poster ft Bia.jpg
Bia Karta 93.jpg
Bia Karta 49.jpg

PlakatyEdytuj

ScenyEdytuj

RioEdytuj

Rio 2Edytuj

InneEdytuj

Karty Piotr i PawełEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki